Ansiktsmask

Heej! Inatt fick jag en besökare som sov över. Det var min kompis Emma som jag inte har träffat på jättelänge. Vi var jättebra kompisar när vi var små. En gång lekte vi frisör och vi klippte håret på varandra, men vi klippte inte mycket. Haha. Det var kul nu, men inte då. Emma kom till mig tidigt på morgonen strax efter midnatt. Vi tog en nattdrink och gick och la oss. Det var svårt att somna för att Emma skrattade åt mig för attjag pratade mycket och bytte possition hela tiden. Sen när vi vaknade kom hon nästan inte ihåg någonting vi hade pratat om. Men jag kom ihåg nästan allting. Jag blev häpen över att Emma var där, för jag var halvvaken när hon kom in i mitt rum. Vi gick upp och åt frukost och sedan hjälpte jag henne med hennes blogg. Det tog lååång tid! Hon tyckte det var komplicerat att designa den. Sedan fixade jag ansiktsmask på mig själv. Emma hade fått några prickar på sig så det var bäst att hon inte fixade ansiktsmask.



före man ser att min hy är lite knottrig i pannan och att jag har en liten finne på näsan och lite pormaskar.



masken är på. nu är masken på. Det svider lite i ögonen och jag vet inte varför, men jag försöker le mot kameran ändå.



masken är på bilden blev åt fel håll men jag kan inte ändra det. Masken skulle faktiskt inte vara ljusröd utan lila. Det är ju inte ens i närheten.




börjar lossna nu börjar masken att lossna. Den har redan lossnat lite vid munnen, så jag drog bort det. Det var kul att dra bort det.


Drar lite i masken masken börjar klia och jag försöker dra av den, men jag drar bara i en liten del för resten har inte torkat.


masken faller av haha det här är jag som drar av masken. Rolig bild tycker jag!


Det blev ingen skilnad så jag har ingen efterbild, men det var kul att göra det ändå. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0