Ingmarsö och landet ;)

Heej alla! Igår var jag med min pappa och åkte vattenskoter. Det var jättekul! Pappa körde väldigt fort och jag höll på att ramla av några ggr, men vi ramlade aldrig av på riktigt. Vi åt lunch på Ingmarsö. Jag tog en kallrökt lax med sallad, färsk potatis och mycket sås. Pappa tog en hamburgare med pommes frites. Servitören trodde att pappa hade beställt lax och att jag hade beställt hamburgare. Efter lunchen gick vi till en mataffär och handlade glass och rulltårta. Sedan åkte vi förbi landstället och och fikade. Det var trevilgt och rulltårtan var väldigt god. Sedan åkte vi tillbaka till vaxholm och åkte hem, men när jag skulle hjälpa pappa upp med vattenskotern på släpet fastnade min sko i dyn. Och det var min ena foppatoffla som hade fastnat och de flyter ju egentligen för att den är gjord av plast, men min sko flöt inte. Den satt fast!!! Så jag gick dit och skulle precis ta upp den när jag såg en död stor fisk i vattnet som kollade på mig!! Det var jätteläskigt! Pappa tyckte att jag bara var löjlig. Han pekade på en pinne jag kunde använda och jag använde den för att ta upp skon och det lyckades! Sedan åkte vi hem! ;) THE END!!! :) hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/july/veckans-blogg-vecka-28.html :)

2011-07-12 @ 19:17:30
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0