klippt gräsmattan

Hej! Idag har jag vaknat sent och ätit pannkakor. Jag vaknade typ 12.00. Jag gick och lade mig 01.00 (ca).
Jag har varit hemma hela dagen. Har bakat chokladbollar. Det var gott.
Jag har varit med min kompis Elise idag. Det var kul. Vi va med hennes kanin.

Till middag ikväll åt jag thai-mat. Det var mums! Senare åkte min mamma till 4h-gården. Och då passade jag på att klippa gräset. När hon kom hem blev hon jätteglad.

Nu är det sent och jag ska snart gå och lägga mig.
Jag ska bara borsta tänderna, ta min nattdrink (fitline) och byta om.
I morgon ska jag fråga om någon av grannarna behöver hjälp med att klippa gräsmattan.
Det är så kul att klippa gräset. Tycker inte ni det?
Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt. Vi ses i drömmarnas värld ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0