Sömnig...

Nu är jag så himla trött! Jag ska gå och lägga mig efter jag har bloggat lite.
Jag har precis kollat på film på datorn. Idag har jag varit ute mycket. Vi har också haft gäster på middag.
Det var trevligt. Gästerna heter Matts, Camilla och lilla Nora. Till förrätt åt vi nån tomat toast, men jag ville inte ha så jag åt en hel tomat istället. Det var smarrigt. Sen dröjde det väldigt lång tid innan vi åt varmrätten. Det var något kött (typ oxfile) en god sås och potatis. Sedan dröjde det VÄLDIGT lång tid innan vi åt tårta. Det var efterrätten. Det var jättegott. Vi hade gjort tårtan själva.Det var vispad grädde blandat med smält choklad som man hade vispat ihop. Låter inte det gott???
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig. Nattinatti. Vi ses i drömmarnas värld (ett citat från min faster).
♥kram Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0